Salgsbetingelser for Mittbilstell

Generelt

Disse betingelsene gjelder for kjøp av abonnement hos Mittbilstell, som gir tilgang til eksklusive rabatter og kampanjer på tjenester og produkter tilbudt av både Mittbilstell og våre samarabeidspartnere.

Partene

Selger er Mittbilstell, 7079 Flatåsen, christian@mittbilstell.no,+47 90 23 04 42, orgNr: 929355385, og betegnes i det følgende som selger/selgeren.

Kjøper er den forbrukeren som foretar bestillingen, og betegnes i det følgende som kjøper/kjøperen.

Betalingen

Selgeren kan kreve betaling for varen fra det tidspunkt den blir sendt fra selgeren til kjøperen.

Betalingen vil foregå ved bruk av direkte betaling med vipps

Levering

Tilgang til abonnementet vil være tilgjengelig umiddelbart etter kjøp.

Mangel ved varen

Dersom tjenesten ikke leverer de lovede rabattene eller fordelene, eller disse ikke er tilgjengelige som annonsert, kan dette betraktes som en mangel ved tjenesten. Abonnenter har rett til å melde fra om slike mangler innen rimelig tid, som er to måneder fra det tidspunktet mangelen ble oppdaget eller burde ha blitt oppdaget. Abonnenten kan kreve at mangelen blir rettet, eller kreve kompensasjon i samsvar med forbrukerkjøpsloven.

Melding om mangel ved tjenesten skal sendes skriftlig til selgeren innen angitte frister. Selger forplikter seg til å respondere på slike henvendelser og korrigere problemet innen rimelig tid. Dersom tjenesten innebærer tilbud eller rabatter fra tredjeparter, må selger sikre at disse partene oppfyller sine forpliktelser i henhold til avtalen.

Kjøperen kan reklamere ved å kontakte selgeren på e-post eller telefon som oppgitt på nettsiden. Kjøper har alltid reklamert tidsnok dersom det skjer innen 2 mnd. fra mangelen ble oppdaget eller burde blitt oppdaget. Reklamasjon kan skje senest to år etter at kjøper overtok varen.

Abonnement

Abonnementet gir deg tilgang til å benytte ulike rabatter og kampanjer som er spesifikt avtalt gjennom ditt medlemskap.

Start og varighet: Abonnementet trer i kraft umiddelbart etter kjøp og løper med en fast månedlig betaling med mulighet til på betale flere månder samtidig (1mnd,3mnd og 1år). Fornyelse: Med mindre annet er avtalt, vil abonnementet automatisk bli fornyet ved utløp av abonnementsperioden. Oppsigelse: Du kan si opp abonnementet når som helst. Oppsigelsen vil tre i kraft fra slutten av den pågående abonnementsperioden.

Pris og betaling

Pris: Prisen for abonnementet er angitt på våre nettsider. Betaling: Betaling skjer gjennom de betalingsmetoder som er tilgjengelige på nettsiden. Betalingen trekkes automatisk til starten av hver periode.

Bruk av rabatter og kampanjer

Rabatter og kampanjer kan kun brukes i henhold til de spesifikke vilkårene som følger med hver kampanje. Misbruk av rabatter og kampanjer kan føre til oppsigelse av abonnementet.

Avtalekoden er unik og skal kun deles med betalende kunder ved Mittbilstell.no. Prisene er konfidensielle og avtalen må ikke misbrukes til videresalg eller kjøp til andre enn seg selv eller kjernefamilien.

Endringer

Vi forbeholder oss retten til å foreta endringer i abonnementsprisen og vilkårene for rabatter og kampanjer. Eventuelle endringer vil bli varslet minst 30 dager i forveien.

Angrerett

Som forbruker har du 14 dagers angrerett på kjøp av abonnement. Angreretten begynner å løpe fra den dagen abonnementet blir aktivert.

Ansvar

Mittbilstell er ikke ansvarlig for direkte eller indirekte tap som følge av tredjeparters feilaktige innløsning av rabatter eller kampanjer.

Konfliktløsning

Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukertilsynet for mekling. Forbrukertilsynet er tilgjengelig på telefon 23 400 600 eller www.forbrukertilsynet.no.

Europa-Kommisjonens klageportal kan også brukes hvis du ønsker å inngi en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruker bosatt i et annet EU-land. Klagen inngis her: http://ec.europa.eu/odr.